نقد بازي تن تن
منو
آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
آمار و امكانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

درباره انجمن طرفداران تن تن و ميلو
اين وبلاگ براي هواداران تن تن و ميلو است . تن تن يك شخصيت كارتوني است كه ماجرا هاي مختلف دارد . تن تن در اول ماجرا هايش در كتاب منتشر مي شد ولي الان هم كتابش در بازار هست و هم كارتونش. بازي تن تن در سال قبل هم ساخته شد و بزودي براي دانلود به اين سايت خواهد آمد.
تيتر منو
لينك دوستان
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلوپ هواداران تن تن و آدرس tintin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب وبسايت
به انجمن طرفداران تن تن و ميلو خوش آمديد
پيام مديريت مديريت انجمن تن تن بلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به انجمن طرفداران تن تن و ميلو خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبسايت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبسايت ياري رسانيد .
نقد بازي تن تن

شخصیت تن تن (Tintin) در کشور ما تقریباً شناخته شده است و داستان های او جزو معدود کتاب های کمیکی هستند که مورد توجه قرار گرفتند. بازی های متعددی هم از روی این شخصیت جوان ساخته شدند که کم و بیش قابل توجه بودند، اما به تازگی هالیوود دوباره به سراغ شخصیتی رفته که آقای جورجس رمی (Georges Remi) آن را خلق کرد. تن تن، خبرنگار جوانی است که ماجراهای مختلف همه در انتظار او هستند. تن تن قرار است با کمک پیتر جکسون (Peter Jackson) و استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) راهی پرده نقره ای سینما شود و با کمک همین اشخاص معروف هم، راهی دنیای بازی های کامپیوتری خواهد شد.

ارتباط خوبی که Ubisoft با هالیوود دارد، باعث شده تا با همکاری جکسون و اسپیلبرگ این بازی ساخته شود. بازی ای با ظاهری کارتونی، قسمت هایی به حالت اول-شخص، بخش های مخفی کاری و قسمت های دیگر که نظر هر بازیکنی را به سمت خودش جلب می کند. به نظر، کاری که Ubisoft با این عنوان انجام داده، بیش از الگوبرداری از فیلم بوده، چرا که قسمت های به نمایش درآمده از آن، چیزی فراتر از یک بازی دم دستی بود که از روی فیلم ساخته شده است. خیلی ها با دیدن نمایش های اولیه بازی غافلگیر شدند. این عنوان از طراحی های 3D در محیطی 2D استفاده می کند. طرح های هنری بازی تصاویر 3D هستند که این عنوان را به کارتون های ساخته شده از روی تن تن شبیه کرده اند.

این حالت بیشتر در زمانی هیجان انگیزتر می شود که تن تن را در قسمت های پلتفرمر بازی هدایت می کنید. تن تن شخصیت بزن بهادری دارد، اما این روند کلی بازی را تشکیل نمی دهد. همانند آن چیزی که در کتاب های این شخصیت دیدیم، دشمنان را باید با تفکر از سر راه برداشت. باید حرکت آن ها را زیر نظر بگیرید و از پشت آن ها را غافلگیر کنید. به صورت مخفیانه حرکت کنید و یا از اشیاء مختلف برای از بین بردن آن ها استفاده کنید. یکی از مراحل بازی، قسمتی است که بازیکنان در کشتی Karaboudjan رخ می دهد. تن تن در این کشتی وارد درگیری بزرگی می شود و باید خود را از آنجا نجات دهد. در اینجا می توانید با استفاده از اشیاء مختلفی که در محیط بازی قرار گرفته اند، دشمن را از بین ببرید.

می توانید اشیاء را برداشته و با هدف گیری آن را به سمت دشمن پرتاب کنید. گیم پلی بازی بسیار متنوع طراحی شده، اما نکته مهم اینجاست که همه قسمت های این عنوان نسبت به کتاب های آن وفادار مانده اند. در یکی از Boss Fightهای بازی که آلان (Allan) نام دارد، با یکی دیگر از شخصیت های دنیای تن تن، یعنی کاپیتان هادوک (Captain Haddock) روبرو خواهید شد. در این مبارزه باید آلان را سرگرم کنید و به او حقه بزنید تا او به صورت اشتباه بسته هایی از مواد منفجره را منفجر کند. این کار را در حالی باید انجام دهید که هم باید از دست او فرار کنید و هم به محیط اطراف دقت داشته باشید. در اولین نگاه این بازی، متوجه این موضوع خواهید شد که همه چیز به نسبت خوبی در بازی قرار گرفته اند.

مراحل بازی اکثراً دارای معماهای خاصی هستند. خشونت بازی به صورت کارتونی طراحی شده و به همین دلیل هیجان خاصی به بازی بخشیده است. همچنین توجه به منابع اصلی بازی حرف اول را می زند. طراحی انیمیشن های شخصیت های بازی با توجه به آن چیزی که در کتاب ها به چشم می خورد، در بازی دیده می شوند. همه شخصیت های بازی حتی تامسون (Thomson) و تامپسون (Thompson) نیز با همان لوده گری های مخصوصشان در بازی دیده می شوند. حتی در دعواها و ضربه هایی که شخصیت های بازی به یکدیگر می زنند، این موضوع رعایت شده است. طراحی شخصیت تن تن نیز بسیار خوب به نظر می رسد.

او به همان صورتی طراحی شده که در چهارمین فیلم ساخته شده از روی آن، شاهد خواهیم بود. البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که تن تن همیشه با این شکل و شمایل شناخته شده است و سازندگان نیز از همان طرح کلاسیک برای خلق این شخصیت استفاده کرده اند. سازندگان قول این را داده اند که گیم پلی بازی بیش از 10 ساعت باشد که در محیط های مختلف سپری خواهد شد. در کنار این موضوع در این عنوان قابلیت بازی به صورت Co-Op هم قرار گرفته است. شخصیت دوم در نقش کاپیتان هادوک قرار می گیرد و در کنار تن تن مبارزه خواهد کرد. روند بازی جالب به نظر می رسد. باید در یک محیط 2D حرکت کنید، قسمت های مختلف را بررسی کنید و مبارزه های زیادی را پشت سر بگذارید و از قسمت مشخص شده خارج شوید.

این روند، بیشتر مانند بازی های کلاسیکی می ماند که در زمان هایی نه چندان دور همه آن ها را بازی کرده ایم. هر دو شخصیت اصلی بازی که بازیکنان کنترل آن ها را به دست می گیرند، دارای قدرت های خاص خود هستند. تن تن مشت های فوق العاده قوی ای دارد و هادوک نیز از قدرت بدنی بالایی برخوردار است. این دو قابلیت در طول مراحل بازی بسیار کارساز خواهند بود. شخصیت ها با همکاری یکدیگر می توانند مراحل را به پایان برسانند. با پیشرفت در بازی، مراحل سخت تر و سخت تر خواهند شد. بازی تله هایی را پیش روی بازیکنان می گذارد که خودشان در تله ای دیگر قرار دارند. همچنین معماهایی برای بازی طراحی شده که حل کردن آن ها بسیار جالب و هیجان انگیز است.


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

دسته بندي مطلب : <-PostCategory->| نوشته شده در پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, توسط: پوريا اصغري | لينك ثابت |
عناوين آخرين مطالب ارسالي